Sunday, July 15, 2007

كل سنه وهي طيبه

هتقولولى بتاع مين الدبدوب ده...هقولكو ده هديه...هتقولولى ايه ده هديه.....هديه ايه دى.....دى هديه عيد ميلاد واحده حبيبتى اوى

ودى بقى التورته بتاعتها....طب هى مين طيب


ودى تورته تانيه على حسابى
لو جمعتو الشموع الى هنا مع الى فوق هنوصل هى تمت كام سنه



ده بقى الشو والزينه بتاعه الحفله برده على حسابى .....عشان متقولش حرمتها من حاجه





دى بقى بما ان حبايبها كتير والتورت الى فوق مش مقضيه...اضطريت انى اكلف نفسى فلوس زياده شويه واجيب تورته تالته


اياكى يا شروق تطالبينى باى هديه بعد كده....الناس شاهده انا اتكلفت قد ايه عشانك
كل سنه وانتى طيبه يا شروق....والله وكبرتى وتميتى ال22 سنه ...عقبالنا يا رب


13 comments:

omar مشروع بطل said...

انا مكنتش أعرف انك كريمة كده
صحيح صدق المثل اللى بيقول ابو بلاش كتر منه

Arabian GiRl(caaaaat) said...

كل سنة وانتى الى الله اقرب يا شروووق

كلاكيت تانى مرة :)

عبدالرحمن said...

هو اللى يجيب لحد هديه يفضحه كده
على العموم كل سنة وانتى طيبه وعقبال الف سنة
واتمنى تشرفوني بويارة مدونتي www.shahdelkalam.blogspot.com

اسماء العريان said...

كل سنه وانتى طيبه يا شوشو .. عقبال حياة اكتر تخدمي فيها الاسلام

ibnyosry said...

كل سنه وانتم بخير وأحسن حال

Té la mà Maria - Reus said...

We have spent a good moment in his blog congratulations
Regards from Catalonia Spain

دعوة الفردوس said...

كل عام وانتي الى ربك أقرب وعلى الطاعات أدوم ولسنة المصطفى اتبع و عن المعاصي ابعد ولدينك انفع

كل سنه وانتي طيبه و بخير ياشوشو و كل سنه وانتوا صحاب واخوات دايما يارب

وبصراحه سمسمه عملت معاكي الواجب وزياده
دي مخلتش ورارها حاجه
ملكيش حجه يعني
بس هتقطعي التورته امتى ؟؟
عايزين نااااااااااكل

ياسر سليم said...

عوداً حميدا

معلش جاية متأخر

وكل سنة وشروق بخير

هاني جابر said...

كل سنة وهي طيبة
هي ديه فعلا الاخوة في الله
التهنئة في الافراح والمشاركة في الاحزان
وان شاء الله مفيش احزان
ربنا يباركلكم في اخوتكم ويقويها في سبيله

علاء said...

ايه المصاريف دي كلها
لموا ايديكوا شوية يا جماعة
:)

ده موضوع التجمع ياريت أعرف رأيك

المدوّن خانة

AbdElRaHmaN Ayyash said...

ما شاء الله على الأخوة
ربنا يحميكم و يخلليكم لبعض :)
وكل سنة و انتي طيبة يا استاذه شروق
و عقبال ميت سنة يارب

شروق الشواف said...

ههههههههههههههههه

الله يخليكي ياسمسمة

حتى تلقوني تخنت ال6 كيلو اللي خستهم في 10 أيام


هههههههههههههههه

ربنا يخليني ليكي ويخليكي ليا

بحبك قوي

................

كل سنةوأنتم طيبيبن كلكم

فرحانه جداا بردودكم

أنا طفله جداا في الحجات دي

يعني تلقوني كده من اول 7 وأنا أقعد اقوول لكل اللي حوليه أناهكمل كذا [ 22 سنه ] -معجزتش قوي يعني عشان لم يجي اليوم مينسوووش

لاني ببقى فرجانه جداااااا لم حد يقولي كل سنة وانتي طيبة ...مش عشان الهدية يعني [ بجد مش بهزار]


جزاكم الله خيرا بجد

cleopatra said...

كــل سنه وانتي طيبة يا شروق .. والي الله اقرب :)